poniedziałek, 22 lutego 2016

22 luty 2016, #22HSGD

Czytałam wczoraj artykuł na "Noizz" na temat produktów które wspomagają odchudzanie, poszukam niektórych z nich u mnie w sklepach albo zamówię przez internet. Link do artykułu. 
 Zmieniłam też wygląd bloga, stary mi się znudził, znalazłam prześliczny z rozgwieżdżonym niebem, ale niestety nie wyświetla się obrazek w szablonie... A szkoda. Z geografii dostałam 4 (sprawdzian), matematyka dzisiaj poprawiałam, ale nie wiem czy jest coś choć w miarę dobrze, jeśli nie to napiszę w środę. Za tydzień w czwartek chemia. Oby się udało.


2 kanapki 280
jabłko 50
mandarynka 27
pół dużej torebki ryżu, jeden gołąbek (drugi oddałam psu i zjadłam kapustę) 400
jajecznica z kiełbasą ok. 150
907/900

coś poćwiczę, tak. na pewno

5 komentarzy:

  1. Dobrze, że tego gołąbka oddałaś psu, bilans ładny ale lepiej byłoby zjeść coś lżejszego na kolację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejo!;) Fajnie idzie Ci dieta,pierwszy raz komentuję ale od dawna Cię śledzę ;) Obie damy sobie radę,wierzę w nas ;) Zapraszam do siebie https://tylko-wariaci-sa-cos-warci-bylarwa.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie na kolacje powinnaś jeść lżejsze rzeczy. :)
    Staraj się robić tak, żeby najbardziej kaloryczne było śniadanie, kolacja natomiast zawsze lekka i najmniej kaloryczna. :)

    Trzymaj się lekko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny szablon i piękny bilans jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń