wtorek, 9 lutego 2016

9 luty 2016, #8HSGD

Rano brzuch mnie bolał, metabolizm zwolnił, oszukali mnie z warzywami na patelnie. Miały być z pieczarkami, brokułami itd, a tu ziemniaki... Oszuści jedni, a chciałam zjeść zdrowo i mało kalorycznie. Znalazłam aplikację do obliczania kalorii, ale jeszcze za bardzo się w niej nie odnajduje. Mama  kupiła mi jakieś fit wafle bez cukru, jeden ma 26kcal.


warzywa na patelnie 120
3 wafle bez cukru 78
3 chrupkie z salami 177
kanapka z jajkiem 220 (o matko)
małe jabłko 50

645/900

3 komentarze:

  1. Śliczny bilans :)
    Oby tak dalej, nie poddawaj się
    #Lucky.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bój się ziemniaków ;) Wcale nie mają tak dużo kalorii, a bardzo sycą.
    Jest ok, bardzo skromny bilans.
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. ziemniaki są spoko, tak naprawdę nie tuczą, to mit, tuczy olej i dodatki do ziemniaków(sosy itp), więc nie jest źle, naprawdę ;)

    OdpowiedzUsuń