czwartek, 14 stycznia 2016

14 stycznia 2016

Najkaloryczniejsze śniadanie jakie jadłam od swoich początków... Strasznie dziś kalorycznie. Jutro musi być lepiej, mam sporo lekcji dzięki którym zapomnę o głodzie. Udało mi się uniknąć smażonej kiełbasy na kolacje, którą próbowała mi mama wcisnąć. Zamiast tego kolejne kiwi. Trzymajcie się chudo! })i({

-kanapka z jajkiem na twardo 406 ( ;-; )
-mus Kubuś 55
- 4 placki ziemniaczane 260
- kiwi 126 x3
- kolejna zła rzecz... 243

1090/1200

200 brzuszków

7 komentarzy:

  1. pisz proszę wszytskie produkty :) dzięki temu będziesz się wstydzic i nie będziesz już ich jadła. więc jutro proszę napisać co to była za zła rzecz dziś :) buziak

    pro-ana-nie-jestem-glodna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. tak czy siak, bilans nie jest aż taki zły, powoli zaczyna Ci wystarczać te 1000 kalorii. Oparłaś się dziś pokusie, trzymaj tak dalej, tylko pamiętaj, że te złe rzeczy..nie pomagają nam w niczym, chcą naszej zguby.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój bilans w kwestii kalorycznej nie jest zły, popracuj tylko nad tym żeby to co jesz było zdrowe, nie myśl o samych kaloriach ale też o składnikach odżywczych i będzie perfekcyjnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Samo jajko ma 78 kcal, kromka chleba przeciętnie 70... Więc skąd wzięło się u Ciebie 406 kcal?
    Według mnie powinnaś pisać pełny bilans, bez "złych rzeczy". Napisz tą " zła rzecz", spokojnie przecież nie wyśmiejemy Cię (;. Bilanse masz coraz lepsze, idzie Ci świetnie. Trzymaj tak dalej *:.

    i-am-fat-butterfly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stąd, że to była obrzydliwa biała bułka (kajzerka). 2 jajka i do tego włączam kcal z masła... A na stronie z kaloriami jajko na twardo ma 93kcal bodajże.

      Usuń
  5. Hejka, dopiero zaczynam tę przygodę, ale liczę na wsparcie i pomoc :)
    Mam nadzieję, że również będę mogła pomóc i wesprzeć :)
    Trzymaj się chudo :)

    donotgiveuponyourdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej nie przejmuj sie mamy takie są, ciągle podkładają jakieś słodycze itp. po pewnym czasie ustąpi.

    wpadnij do mnie od niedawna założyłam bloga

    http://pajeczyna-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń