niedziela, 17 stycznia 2016

17 stycznia 2016

Mam nadzieję, że dzisiaj już będzie dobrze. Cały czas piję wodę żeby zapchać żołądek, czasem herbatę i kilka łyków soków owocowych. Dzisiejszy sen zmotywował mnie bardzo do dalszego odchudzania i mojej przygody. Niby zwykły sen o tym jak jakaś chudziutka dziewczyna której nie lubisz siada na kolanach chłopaka, który Ci się podoba, a tyle zmienia. :P (wiecie zazdrość, że woli chudsze niż takie wieloryby) Mam świadomość, że facet powinien akceptować mnie taką jaka jestem bla, bla, bla, ale jednak chudsze dziewczyny zawsze były ładniejsze. Zdecydowałam, że kiedy dorobię się w swoim domu wagi zacznę HSGD. Zobaczymy czy wytrwam na niższych kaloriach. ^^

2 kanapki wędlina, ogórek 226
kawałek ogórka 10
pierś z kurczaka (papirus) i pół torebki ryżu 450
biszkopty (około) 280 <- to było naprawdę złe
kanapka z salami 182

1148/1200

100 brzuszków
EDIT: Zrobiłam dodatkowe 100 co daje nam 200 brzuszków. :P

9 komentarzy:

  1. dobry bilans i piękne ćwiczenia :)

    http://pro-ana-nie-jestem-glodna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły bilans :*
    Ja zaczynam HSGD od jutra, zobaczymy jak będzie...
    Trzymaj się ^^

    http://a-pile-of-bones.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Soki owocowe też są złe. To sam cukier, fruktoza, puste kalorie. Przy redukcji masy nie są polecane. Choć w sumie... lepsze to niżbyś miała się objeść.

    Co do facetów. Sama nie wiem. To chyba zależy od gustu. Niektórzy wolą chudzielce, a inni lubią mieć za co złapać. Mimo wszystko kocha się za wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny bilans, trzymam kciuki za hsgd, oby Ci się udało!

    http://przyjaznzana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Może chciałabyś zacząć HSGD razem? :) Mamy podobną wagę i wzrost, więc mogłybyśmy porównać efekty itp? :)

    A bilans na dzisiaj bardzo ładny, tylko może naprawdę zastąp soki zwykłą wodą? :)
    I może zamiast chleba czy cokolwiek jesz rano, rób kanapki z wasą lub waflami ryżowymi? Bardziej pożywne a mniej kaloryczne i zdrowsze. :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli w najbliższym czasie dorobię się wagi, to czemu nie? :P

      Usuń
  6. Soki lepiej zastąp wodą, mają cukier i fruktozę, nie polecam Ci ich przy odchudzaniu. Możesz wcisnąć do wody sok z cytryny bądź pomarańczy, jeśli masz taką ochotę.
    Zamiast kanapek z wędliną czy mięsem zastąp je kanapkami z serkami topionymi, do smarowania. Tylko nie za dużo, ja nakładam sobie łyżeczkę (czyli mniej więcej 10g). Do tego ogórek lub inne warzywo i masz pyszne śniadanie ;3.
    Bilans ładny, mam nadzieję, że niedługo dorobisz się wagi. Powodzenia na HSGD (;.

    i-am-fat-butterfly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłabym w stanie zastąpić mięsa. Nienawidzę serków topionych, żadne mi nie smakują i mam po nich bóle brzucha. :P

      Usuń
  7. zobaczysz, po troszeczku, po malutku..rozpędzisz się w obniżaniu kcal.
    ze swojego doświadczenia wiem, że jeśli danego dnia mamy przyjąć mało kcal, tak mało, że może nawet zmieścimy to w jednym posiłku, to właśnie lepiej jeść przed snem. wtedy unikniemy wieczornego ataku..a i łatwiej w ogóle zrezygnować tego dnia z jedzenia. jesli to tak mało kcal, nie ma ryzyka, że tego "nie spalimy". choć często ciężko wytrwać cały dzień, wiem.

    ps. zapraszam do siebie, Wasza kontrola obrze mi robi ;)
    http://piorkaiszpony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń