poniedziałek, 25 stycznia 2016

25 stycznia 2016

Znalazłam jakąś starą wagę, nie wiem czy działa dobrze. Zważyłam się po obiedzie 79-80kg. Zważę się rano i zobaczę czy to prawdziwa liczba. Czyli schudłam ok 5kg, ^^
Wczoraj 200 brzuszków, zapomniałam napisać. Dzisiaj zrobię +/- 250, mam nadzieję. 
Był ładny bilans, ale ta bułka... Nie powinnam była jej jeść, ma tylko puste kalorie.

Chrupkie z wędliną i ogórkiem 122
rosół ok 250(?)
chrupkie wędlina, pomidor 132
banan 100
grahamka wędlina, pomidor 327

931/1100

3 komentarze:

  1. Brawo! całe 5 kilogramów bliżej celu:)
    Masz malutki bilans, do tego włączyłaś ćwiczenia, jest coraz lepiej

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja! Super *.* Gratulacje! Trzymam kciuki za Ciebie! ;)
    Trzymiej się cieplutko! Powodzenia!

    fit-perfectik.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja! Super *.* Gratulacje! Trzymam kciuki za Ciebie! ;)
    Trzymiej się cieplutko! Powodzenia!

    fit-perfectik.blog.pl

    OdpowiedzUsuń