sobota, 30 stycznia 2016

30 stycznia 2016

Ukradłam laptopa, mama pewnie zabierze, ale póki co mam. Mam straszną ochotę wyjść na rower, ale jest za zimno, to samo na spacer z psem. Jak tylko będzie cieplej idę na rower, więcej ćwiczeń i spacery z psem, których daaawno nie było. (Dzisiaj wyszłam.) Spale kalorie i sprawię mu przyjemność. Na wadze nadal 78 co mnie bardzo cieszy. Jeszcze jakieś 30kg i będę szczęśliwa.

banan 150
jabłko 100
barszcz biały z jajkiem 350
bułka pszenna 150
6 wafelków ryżowych o smaku jabłkowym 42
owsianka ze śliwką 198

990/1100

6 komentarzy:

  1. Gratuluje zaliczenia kolejnego celu. Bilans bardzo ładny. Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, oby tak dalej :D
    Jeszcze trochę i cel będzie osiągnięty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny bilans-BRAWO! Powodzenia dalej :* Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Ci idzie! Trzymam kciuki :)
    Trzymiej się!

    fit-perfectik.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Ci idzie! Trzymam kciuki :)
    Trzymiej się!

    fit-perfectik.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno szybko zrzucisz te kilogramy, bo świetnie Ci idzie ;*

    OdpowiedzUsuń